Jak dodać koszt?

Dodać koszt można na kilka sposobów. Oto najpopularnejsze.

Z menu głównego

Z menu głównego (Co to jest menu główne?) należy wybrać z menu Koszty (1), a następnie Dodaj koszt (2).

Z nagłówka

Z nagłówka (Co to jest nagłówek?) należy rozwijąc listę Dodaj (1) i wybrać Koszt (2)

Z listy kosztów

Z listy kosztów (Jak wyświetlić listę kosztów?) nacisąć przycisk Dodaj (1) znajdujący się w nagłówku okna głównego (Co to jest okno główne?).

Ze szczegółów klineta lub tematu

W oknie szczegołów klienta (Jak wyświetlić szczegóły klienta?) lub tematu (Jak wyświetlić szczegóły tematu?) można rozwinąć opcje Dodaj (1) znajdujące się w nagłówku okna głównego (Co to jest okno główne?) oraz wybrać Koszt (2).

Wówczas system automatycznie uzupełni formularz o odpowiednie wartości.

Z klawiatury

Można wcisnąć klawisze: “c” a potem “s” (Czy można sterować systemem z klawiatury?).

Następnie należy uzupełnić Formularz dodawania i zmiany kosztu.